Hospitality

Acanthus Hotel Consultancy zet alles op alles om uw hotel uw gasten een ultieme gastbeleving mee te geven. Hospitality zit in onze genen. Gedrag en uitstraling vormen hierbij een essentieel onderdeel van deze beleving. Uw gast zich welkom laten voelen, zorgen dat uw gast graag terugkomt in uw hotel, dat zijn de sleutelwoorden tot succes.

Elk hotel is uniek en een 'Standard Operating Procedure' (S.O.P.), is er niet. Ook in uw hotel worden de grote lijnen door het management uitgezet. Hierbij worden gedrag, service en de omgeving zodanig op elkaar afgestemd dat er een voor us gasten een optimale beleving en en voor uw medewerkers een dito en werksituatie ontstaat. 

Iemand - hetzih gast of (nieuwe) medewerker - welkom laten voelen zit in het bieden van een prettige en aangename (werk)omgeving en in de oprechtheid van u en uw medewerkers. De juiste manier van aanspreken, de juiste aandacht voor uw gast, het tonen van een gemeende interesse, het is de 'hospitality' die door de aderen van u, uw medewerkers en daarmee door uw organisatie vloeit. 
 

 

 

Uw hospitality naar een hoger niveau tillen?

Adres


Acanthus Hotel Consultancy
Mercuriusplein 1
2132 HA Hoofddorp


Postbus 522
2130 AM Hoofddorp

Telefoon

+31 23 234 09 02