De expertise om het juiste hotelgevoel te creëren
Uw hotel is voor uw gast een - ongeacht de duur van het verblijf - een tijdelijks 'thuis'. Aan uw hotel de taak om zorg te dragen voor een comfortabel verblijf en een prettige ervaring mee te geven. Deze door de gast als prettige hotelervaringen bestaan voornamelijk uit zaken als locatie, prijs en de vriendelijkheid van het personeel. Het onderscheidende vermogen ligt heden ten dage niet meer aan de aanwezigheid van pay-tv, minibar, broekenpers of de aanwezigheid van een comfortabele fauteuil. De gast van vandaag wil zelf de controle hebben over zijn of haar verblijf en daarmee ook over zijn of haar hotelervaring.
Het aanbieden van pay-tv, minibar, kussenmenu, roomservice zijn tegenwoordig vanzelfsprekend evenals het bieden van een oplaadpunt voor tablet of smartphone. U zou zich als hotel kunnen onderscheiden door bijvoorbeeld gasten te laten kiezen uit meerdere kwalitatieve badkamerproducten. Dat klinkt simpel maar weining hotels doen dat, het vraag immers wat organisatie maar uiteindelijk zult u uw gast hiermee een prettigere, aangename hotelervaring meegeven.
Ga samen met Acanthus Hotel Consultancy op zoek naar dan onderscheidende vermogen, het onderscheidende dat bij uw hotel past en creëer zo het ultieme hotelgevoel.